Lubartów VI 2022

Newsletter 2022-03, NetterVibration Polska Sp. z o.o.

Logo NetterVibration Polska Sp. z o.o.
Obchody 15-lecia firmy NetterVibration Polska Sp. z o.o. W dniach 16-19 czerwca 2022 r. odbyły się uroczyste obchody 15-lecia założenia firmy NetterVibration Polska. Czterodniowe święto integrowało środowisko właścicieli – dyrektorów, pracowników - inżynierów, doradców, specjalistów sprzedaży i marketingu – jak również ich rodziny.

vr
Szanowni Państwo!

Pierwszego dnia jubileuszu (16 czerwca) o godzinie 13:30, w Międzynarodowym Porcie Lotniczym im. Jana Pawła II Kraków-Balice powitaliśmy przybywających z Niemiec dyrektorów Achim Werkmann i Thomas Reis wraz z ich rodzinami. Na ten sam dzień, na godzinę 16.00 przewidziano powitalny obiad, po którym udaliśmy się do Sanoka.
Drugiego dnia jubileuszu (17 czerwca), załoga firmy NetterVibration Polska odbyła wyprawę Bieszczadzką Kolejką Leśną, podziwiając krajobrazy i przyrodę okolicy. Następnie w Sanoku zapoznaliśmy się z Muzeum Budownictwa Ludowego, a w godzinach wieczornych zwiedziliśmy Sanok stare miasto. Po czym na uroczystej kolacji wysłuchaliśmy przemowy dyrektora Achim Werkmann.
Trzeciego dnia jubileuszu (18 czerwca) odwiedziliśmy Muzeum Przemysłu Naftowego i Gazowego im. Ignacego Łukasiewicza w Bóbrce, w którym mogliśmy poznać rozwiązania techniczne stosowane do eksploatacji złóż ropy naftowej. Następnie przejechaliśmy do Krosna, gdzie zwiedziliśmy Centrum Dziedzictwa Szkła. W godzinach wieczornych przejechaliśmy do Krakowa. W obrębie Starego Miasta naszej pięknej dawnej stolicy oddychaliśmy atmosferą historii i legendy.
Ostatniego dnia jubileuszu (19 czerwca), po wczesnym śniadaniu pożegnaliśmy delegację gości z centrali firmy NetterVibration w Niemczech. Część z nas celebrowała jubileusz w Krakowie do godzin popołudniowych w niedzielę korzystając z przepięknej pogody.

vr
Życzymy dalszej owocnej współpracy!

NetterVibration Polska Sp. z o.o.
AL. W. Korfantego 195/17

REGON:240545587
KRS:272136
Form Contact

This information relates to your browser settings:
- Allow all cookies,
- Block third-party cookies in incognito mode,
- Block third party cookies.
Does not apply to setting:
- Block all cookies.

After reading the initial dialogue about Cookies required by the legislator and confirming with the button "OKAY":
1) a cookie named is created  "nvp_CookieConfirmation"  and values  "true" , expires after 365 days.
2) cookie is then created  "nvp_UserColorMode"  and values  "system" , expires after 365 days.

Our website uses cookies to:
a) changing the appearance of the website from light to dark or yellow.
b) leaving the choice of the color theme to the operating system.

3) Through the settings on our website  "Delete all cookies"  it is possible to delete all cookies created by our website.

We wish you fruitful visits,